Post by daitiraconva on Feb 28, 2022 15:55:43 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dancing Road: Color Ball Run! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dancing Road: Color Ball Run! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk oändliga primogems ▞▞▞
▞▞▞ Dancing Road: Color Ball Run! 2022 version ▞▞▞
Bästa spel jag tiker om den
Spelgrafiken är fantastisk och så jag musiken, fantastisk. Bara en sak som stör mig är annonserna. När jag vill låsa upp en ny låt står det titta på en video för att få och sedan står det "belöningsvideo ej tillgänglig" och de får mig verkligen att vilja ta bort det här spelet. I grund och botten handlar det om annonser. Annonser, annonser ADS! Det är så irriterande
Dancing Road: Color Ball Run! Muziek qvvc
Man får välja musik
Det är bara spännande i allmänhet, musiken ger också lite smak också. Jag bara njuter av det.
😁
Det finns så många annonser, jag förstår inte. Varje gång jag blir klar med ett spel går jag direkt in i en annons. Låtarna är konstiga, fler genrer borde ingå i. Jag spelar det fortfarande eftersom det kan vara avkopplande.
Det är väldigt dåligt men låtarna är bra
Vredens tid (av Stefan Tegenfalk): ListenApp | Apps | 148Apps
Roligt spel
Det är ett väldigt roligt spel men det finns några buggar i musiken: Cheerleaders, Auld Lang Syne och Stormy Weather. Vänligen korrigera dem. Dessa misstag gör det bara omöjligt att vinna musiken som nämns ovan. Tack och förlåt min engelska.
För mycket reklam!!
Det här spelet är bra men det är väldigt snabbt kan du sakta ner det lite. och lägg fler nivåer när du först får spelet. Och det finns massor av annonser så kan du fixa det. Allt tho spelet är mycket bra
Spelet är riktigt roligt och jag älskar musiken men sedan slutade det fungera utan anledning. Den sa att jag skulle kolla min anslutning trots att jag var ansluten. Jag försökte ta bort den och ladda ner den igen men det fungerade fortfarande inte!
Dancing Road: Color Ball Run! Musik cgk
OJag har inte en sten ok jag lägger till än slutet du kan ringa angllas call du ska inte komma in och se vad hon säger om det men jag vill inte ha de 20 jag tycker inte det är värt det är inte jobbar och jag lägger till det får mig att gå till skolan ok jag vet inte vad hon säger det men det var bara att få strömmen att inte vara där i slutet jag ser vad som händer med telefonen jag ser vad som händer jag se den där
Best Fiends - Match 3 Puzzles कैज़ुअल गेम ode
Det här spelet är ok och allt, men varje gång du förlorar MÅSTE det ge en annons. Det står titta på den här annonsen så låser vi upp en ny låt, så jag tittar på annonsen och sedan ger den en annan annons. Det ger också mycket långa annonser som 30 sekunders annonser slumpmässigt annons efter annons. Om det här spelet inte hade några annonser skulle jag ha gett det fem stjärnor.
Jag gillar det här har en stressavlastare behöver bara lite mer bättre musik som sm rnb. 🤔
Tja, jag skulle bara behöva ge detta två stjärnor eftersom det verkar okej om jag spelar musiken där. Men när jag lägger till en mp3 så stannar den vanligtvis bara på laddningsskärmen. Jag förstår inte vad som är fel med detta men en annan sak är att du får ett nej när du spelar det en gång. Men om du spelar det en annan gång får du ett tillägg. 🤔
Coolt spel. Påminde mig lite om Audiosurf eller Guitar hero. Men det var alldeles för många julsånger och jag personligen gillade inte de flesta låtarna. Dessutom var det alldeles för många annonser.
Jag vill att det ska vara jag som bestämmer i dehara spelet!😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈🤗🤗😈🤗🤗😈🤗🤗😈🤗🗟
Jag tycker att det här spelet är riktigt roligt men efter ett tag blir det tråkigt, jag menar att vi inte alltid vill bli informerade om att vi har förlorat ytterligare en match. Jag tror att de bara behöver förbättra spelets fabrikat som att vi borde kunna välja vår egen bakgrund och så vidare... Spelet måste bli bättre!!!
Alldeles för många annonser. Och när jag säger "Alldeles för många", menar jag ALLT för många. Annonser efter nivåer, annonser före nivåer, annonser för att låsa upp nästa nivå, annonser för att återuppliva dig själv. Du förstår poängen. Bortsett från det har jag verkligen haft det här spelet.
Kul
Dancing Road: Color Ball Run! Music khtn
Det här är verkligen eftersläpande och varje gång jag trycker på skärmen fryser den, jag gillar att sjunga det som är det enda bra just nu
Mitt enda problem med den är att den har många annonser i den. Även om du inte trycker på en knapp för det gör det en annons på något sätt. Sammantaget tycker jag att det är ett ganska bra spel. Du har många riktigt coola låtar, och det bästa är att du kan spela offline.😃
Det här spelet är riktigt roligt men det har inte alltid låtarna du vill ha och nästan alla är V.I.P och om det inte finns måste du titta på ett tillägg men det är väldigt roligt att spela det här spelet dock 😉
Det är alldeles för många annonser brorsan. Vänligen fixa antalet annonser i spelet. Jag förstår att du definitivt behöver annonser för att sponsra ditt spel, men vid det här laget är antalet annonser bara löjligt. Vänligen fixa!
Om ni pratar smack så är ni döda. Det var det bästa spelet jag spelat på ett tag. Det räddade min dag
Dancing Road: Color Ball Run! Музыка duu
Tycka om
"Dancing Road: Color Ball Run!" Sortera efter. Relevans. Relevans; Utgivningsdatum; Namn; Lägsta pris; Högsta pris; Recensioner.
Dancing Road: Color Ball Run! på PC
Reklam varannan sekund och det går knappt att spela
Bra spännande Fantastiskt jag älskade det Det är bra att det är så läskigt för man vet inte när man ska dö
Walla brunch jag har abonumang
Bra spel faktiskt, det är när du kommer förbi alla annonser och buggar. Du måste titta på en annons när du låser upp en ny låt. Men problemen är bara när du är online. När du är offline inga annonser eller buffring. Men tyvärr måste du vara online för att låsa upp en låt eftersom du laddar ner den och spelet fortsätter att öka i storlek.
Den har bra musik och den är bra att spela
GRATIS | UNIVERSETRIK. Resurser för DANCING ROAD: COLOR BALL RUN ✓ 【DET FUNGERAR】 ✓ Alla resurser för de bästa spelen GRATIS.